کد برای وبلاگ :: قالب وبلاگ :: کد آهنگ وبلاگکد دعای فرج برای وبلاگحب العباس :: کرامات حضرت ابوالفضل

 

 

 

حق رهبری در رساله ی حقوق امام سجاد(ع)

 

حق رهبر در رساله ی حقوق امام سجاد (ع)

عکسهای رهبر انقلاب اسلامی ایران آیت الله خامنه ای,رهبر انقلاب اسلامی ایران آیت الله خامنه ای, آیت الله خامنه ای, دانلود 70 عکس زیبا از رهبر انقلاب اسلامی,زندگی زیبای رهبری - عکس زیبا از رهبر عزیز انقلاب,گالری عکس رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای,رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران - گالری عکس,عکسی زیبا از رهبر معظم انقلاب اسلامی ,Photos of Iran's Islamic Revolution Leader Ayatollah Khamenei, Supreme Leader of Iran's Islamic Revolution Ayatollah Khamenei, Ayatollah Khamenei, Supreme Leader of Islamic Revolution Download 70 beautiful, beautiful life leadership - a beautiful picture of the Dear Leader, Supreme Leader of Islamic Revolution Gallery Imam Khamenei, the great leader of the Islamic Revolution of Iran - photo gallery, beautiful pictures of Supreme Leader of the Islamic Revolution,سایت مرجع عکس در ایران ,سایت پیکس دای دات ای ار,بروز ترین سایت عکس در ایران ,pixday.ir,www.pixday.ir,بهترین سایت مرجع عکس در ایران و جهان ,منبع عکس در ایران ,سایت بروز عکس در ایران ,سایت عکس 2013,http://www.pixday.ir/

 

حق کسی که امور سیاسی تو را رهبری می کند این است که خود را نسبت به او چون فرزندی بدانی که احتیاج به مراقبت و مواظبت دارد، و تو برای او وسیله آزمایش و امتحان بوده و او به تو گرفتار است، و بدانی که در برابر مقام و امتیازی که بر تو دارد می‏بایست جهت اداره امور مملکت ناراحتیهای فراوانی را تحمل کند و گرفتاریها و مشقات بیشماری را بر عهده گرفته است. و می‏بایست خیرخواه او باشی و در حالی که وی در اوج اقتدار و سلطه تکیه زده و تو فردی ضعیف و کوچک به شمار می‏روی هرگز موجبات خشم و غضب وی را فراهم نیاورده و رفتاری توأم با لجاجت و عناد با وی نداشته باشی - که به این وسیله موجبات هلاکت خود و او را فراهم ساخته‏ای. رفتارت با وی چنان باشد که از حدود تواضع و انعطاف خارج نشوی و از تو خوشنود باشد، بدان اندازه که وی را از تو باز دارد و به دین و آیین تو صدمه‏ای وارد نسازد. و جز با استمداد از خداوند به این امر اقدام ننمایی. و لا حول و لا قوة الا بالله.
منبع: رساله ی حقوق امام سجاد(ع) .پنجمین جشنواره صحیفه سجادیه .استان هرمزگان



نظرات شما عزیزان:

خادم الحسین(ص)
ساعت21:15---2 فروردين 1393
سلام وبلاگتون خوب است.
شهادت حضرت ام المومنین فاطمة الزهراء(ص)رابه پیشگاه حضرت ولیعصر(عج)وشیعیان عالم تسلیت بادوسال نومبارک.مدیریت وبلاگ مقدس اهل البیت(ص)
*یاعلی(ص)*************


صادق یوسفی
ساعت23:45---29 اسفند 1392
سلام سید
وبلاگت خوب هست انشالله پربارترش کنی
با ارزوی موفقیتت.


Kh
ساعت12:36---29 اسفند 1392
سلام
وبلاگتون عاليه
سال نو مبارك


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 29 / 12برچسب:,ساعت 10:48 توسط سید علی طباطبایی| |

سایت های مفید زیر را هم سری بزنید